Skön natt!

Godmorgon på er! hoppas ni har sovit gott inatt för det har jag faktist fast jag hade värkarna på fötterna, ''aj aj'' inte kul ska ni veta, när man går i 12 cm klack.
I alla fall som ni märkte kunde jag inte blogga igår för jag var full upptagen med att fixa mig själv till bröllopet.
Så vid tolv tiden igår gick vi till min moster för att dem hade en friös som är väldigt duktig!
jag och mamma fixa vårt hår, sedan gick vi hem och sminkade oss!
man kan säga att från tolv ändra fram till klockan sex på eftremiddag höll vi på med att fixa oss själva.

Vid sextiden gick vi till mostern igen och tog bilder med bruden, hon var underbar vacker.
Det pinsamaste var att det var min killkompis som filmade bröllopet så jag gick verkligen en chock när jag viste att det var han! men jag överlevde.

Efter det gick vi till kyrkan och sedan lokalen och dansade loss hela natten!
Det var verkligen en vild natt kan man säga, eller så kanske de var jag som var vild hehe eftersom jag satt knappt utan dansade hela natten.
Men mina fötter dödade mig så det var de som var nackdelen med hela saken, men ändå värt kan man säga.

Det var det som hände igår i alla fall :)

Jag har just vaknat och ska snart börja stor städa inte kul det, men är man tvungen så är man!
Har inga planer för dagen idag i alla fall men vi får väl se vad som händer lite senare :)

Nu måste jag i alla fall börja städa så bloggar mer lite senare

Puss & kram Maria!


Så här såg man sminkad ut i festen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0