sen uppdatering

Hejsan, anledningen till varför jag uppdaterar så sent är att jag inte har haft någon tid, har varit upptagen med saker som jag har gjort.
Dagen var rätt okej, gick till skolan som vanligt men hoppade över med att kolla på lucia, det är samma sak varje år så jag orkade inte.
Så iställer gick jag och en tjej kompis till donken och käka eftersom vi hade två timmars håltmma.
Sedan gick vi till skolan igen och på våra vanliga lektioner.

När jag kom hem så städade jag och fixa mina kläder och nu sitter jag och bloggar :), ska snart gå till en granne och hälsa på, har inte varit där på ett bra tag, så måste väl gå och hälsa på :).

Kommentarer
Postat av: ange

följa varandra på bloglovin?:)

2010-12-13 @ 23:46:41
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0