nyvaken

Godmorgon på er! har försovit mig så jag missar väl försya lektionen idag, det gör väl inget eftersom vi harsamhällde två gånger idag.
Annars har jag precis duschat och ska börja tårka av håret sedan fixa mig och kuta iväg till skolan.

Vid klockan elva har jag utväcklingsmatal ush hatar det.
Men skönt att man är 18 om två månader så nästa termin slipper jag ha föräldrar med mig.

Annars har jag inte hunnit göra något förutom att fixa mig själv och ska fortsätta med det så jag hinner åka till skolan.


Så vi får väl höras efter skolan ;)

Ha en skön dag !
Kram Maria



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har det bra i skolan idag (:

2010-12-20 @ 11:44:59
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0