Nyvaken

Hejsan allesammans, hur mår ni idag? själv mår jag bra men jag tror att jag börjar bli sjuk för att jag har lite ont i halsen , ska i alla fall dricka varmt och så, så att det inte sprider sig jag vill verkligen inte bli sjuk eftersom jag ska på fester och så och det vill jag verkligen inte missa.

Jag har precis vaknat var tyvärr väldigt trött jag har ingen aning varför, brukar inte vara så här trött annars, jag var till och med nära på att somna om andra gången men jag gick upp ur sängen ska väl inte sova bort hela jul lovet ju :)

ach mamma kan vara riktigt jobbig ibland.

Maria och mammas konversation!

Mamma : Maria?

Maria : Ja?

Mamma ; synda börja städa nu, vi ska sätta upp julgranen!

Maria : Maamma du vet väl att jag precis har vaknat!

Mamma : synda synda!

Varför ska mamma alltid vara stressig när det gäller städning!
Ibland kan jag verkligen känna mig som askungen eller om jag inte är det redan?!
Men men bor man i den här familjen får man verkligen tåla!

(Juste när det gäller julpyntningen så orkade vi inte igår så vi tar det idag istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0