Mormor!

Får väl blogga en nattis då :) klockan är 02.11 och jag kom nyss hem från festen, är faktist hemma hos mormor eftersom pappa inte kunde hämta mig så jag fick sova här.

Viste tydligen inte att mormor hade en dator haha! inte alla som har det heller, men jag tror för min morbror behövde en dator så han hämta en hit eftersom han var här ganska ofta;).
Men det är väl posetivt annats kunde jag tyvärr inte blogga.

I festen var det jätte roligt, jag dansade hela festen.
Roligaste festen jag nånsin har haft med vänner faktist och första gången jag går på en fest när det finns killkompisar till och med.
Det var jätte roligt och vi hoppas att det blir en sådan fest igen ;)

Nu ska jag i alla fall sova, är jätte trött.
Godnatt

Puss

P.s bilder kommer senare när jag är hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0