morgon

Godmogon på er hoppas ni har sovit skönt idag det har jag faktist förutom att jag vaknade tack vare ett sms, men det är lungt.:)
Annars är det väl ganska lung dag, ska plugga lite senare och säkert storstäda eftersom det är ju ''nyår'' imogronn så man måste ha huset rent eftersom nyårs firandet kommer vara hemma hos oss, det kommer väl vara trevligt hoppas jag i allla fall :).

Annars får vi väl se hur dagen blir, själv har jag lust att åka ner till stan, men samtidigt inte men aja vi får väl se hur planerna går.

Annars får ni ha en trevlig morgon:)

puss och kram

Maria

Kommentarer
Postat av: Yasher

jag känner mig träffad där :/ va inte så.. det va inte meningen hörru

2010-12-31 @ 00:22:30
URL: http://yasher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0