Kissie!

Nu är jag väldigt besviken ska jag säga, jag akn förstå att man inte kan gilla en person men att göra någont sådant mot en människa det är fruktansvärt. Ni som inte vet vad jag talar om så talar jag om det som har hänt med Kissie.
Nu tänker ni säkert ''omg hur kan hon tycker det är synd om henne och att det förtjänar hon.'' Ja det är synd om henne och nej hon förtjänar inte detta, varför ska man bli behandlad på detta vis?. Ingen förtjännar detta inte ens Kissie. Jag vet att kissie provicerar väldigt mycket och så men varför göra något sådant?.
Om ni är smarta så vinner kissie på att ni gör sådana saker, på vilket sätt?? jo för de första får hon flera läsare och ju fler läsare som läser hennes blogg ju mer pengar får hon, för de andra vinner hon på att polisanmäla dvs skadestånd om personerna åker fast.

Jag vet att ni inte gillar henne för det hon gör men snälla människor väx upp!!! ska ni vara lika omogna som henne eller? låt kissie göra vad hon vill, ni vinner eller förlorar inget på det! Det är hon som vinner elle förlorar!

Bara för ni inte gillar Kissie behöver ni inte hålla på så som ni gör med att första hennes dörr.
Jag ska fråga er en fråga mina vänner, vem är kissie? ja, svara på denna fråga vem f*n är kissie? kan någon besvara mig det? För mig är en kissie en helt vanlig person som heter Alexandra Nilsson som är mest känd för att hon bloggar eftersom hon är den mest lästa personen på bloggvärden, INGET ANNAT!!.
Va smarta, ni behöver inte skada någon bara för ni ogillar en person, strunta i personen, personen är inte bättre än dig liksom. Vad kan kissie göra som inte du kan? Bara för att kissie har de mest lästa blogg i bloggvärden betyder det inte att du inte kan komma över henne, det är inte omöjligt, har du viljan kan du göra allt!

Istället för att förstöra någon annans liv så kan ni göra något annat istället.

Det jag vill komma fram till är att ni inte ska slösa er tid på att förstöra eller skada någon annan person spelar ingen roll hur mycket personen är hatad eller älskad det bevisas bara hur omogna ni är tycker ni inte om personen låt den bara. Visa att ni är mognare och att ni inte låter personen köra över er.

Jag tyckte synd om henne över det som hände med hennes lägenhet eftersom ingen människa förtjänar det!
Jag brukar läsa kissies blogg bara så där liksom men,jag är inget fan till henne eller någon sådant jag brukar till och med läsa kommentarerna som hon får och jag ser både posetiva och negativa kommenterarer.

Vi kan ta ett EXEMPEL kissie är ju rätt känd för att hon har oppererat dig kanska mycket och vissa av er blir sura för att hon tycker att det är fel att vara ''överviktig'' osv.
Då är min fråga till er, Varför tar ni åt er? varför ska ni bli påverkad över det hon skriver?

Jag brukar ha dåligt självförtroende, alla tjejer brukar ha det vad jag vet! Men jag tar aldrig åt mig utav det kissie säger utan jag skrattar bara. Vet ni varför? För att utsidan är inte det vikigaste utan det är INSIDAN, jag behöver inte sitta och opperera kroppen för att visa mig för ''killarna'' att jag är snygg utan det är min INSIDA som gör mig snygg/vacker/sexig osv inget annat!!

Vem vill inte vara värdens snyggaste människa? vem vill inte vara rik? vem vill inte vara känd?
jo alla vill!
Men tänk på att snygg/pengar/kändishet är inte så viktigt utan det viktigaste är kärleken du får från personerna som tycker om dig. Det är de som gör dig snygg osv. pengar är inte viktigt så länge du har tillgång till mat så räcker det! Man kan inte bli älskad genom pengar eller hur snygg man är!
Du blir älskad för att DU ÄR DU! inget annat och står för den du är!. ;)


Kommentarer
Postat av: alice

fin blogg!

ville bara säga att dom där blinkande stjärnorna är lite irriterande i bakgrunden och det hade varit mycket lättare att läsa om dom inte blinkade på texten typ :) inget illa menat mot dig, ville bara säga det! :)

2010-12-28 @ 20:19:51
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se/
Postat av: anonymus

fyfan vad du snackar mycke skit haha, yrar som fan, kissie är en elak , falsk person av plast som inte har gjort ngt annat än dåligt inflytande på folk och klankar ner på alla. hon är översittande o tror hon är mer värd bara för hon är sveriges största (och blåsta) bloggerska. öppna ögonen, du vet inte vad du snackar om.

(och btw, ingen kmr läsa din blogg med massa irriterande stjärnor i bakgrunden som gör en knäpp)

2010-12-28 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0