Jul Lov

Kom precis hem från skolan äntligen är det jul lov för mig!
Slipper gå till skolan imorgon Jippii!! är verkligen jätte glad!

Just nu sitter jag och fryser ihjäl eftersom jag väntade på bussen ungefär 45 minuter!, dem kom aldrig fy fan vad jag blev så sur eftersom dem var försenade, plus är det jätte kallt så man kan inte göra något liksom man kan inte andas, röra sig för att man är frysen liksom, jag hatar verkligen åka buss vid vintern för att det är kallt och det blir verkligen mycket förseningar!

Nu är jag i alla fall hemma så jag är glad ;).

Jag tror vi ska pynta julgranen, nu tänker ni säker vadå är dem efter? eller är dem duma i huvudet, man skulle pynta julgranen förlängesedan hehe, men tyvärr har vi inte hunnit eftersom vi flyttade vid första december få vi var upptagna med att flytta möblerna så nu är vi ju klara med det så vi kan ju börja med att pynta huset :)

Men det får vi väl se om vi orkar annars gör vi väl det imorgon.

Nu ska jag väl laga mat innan syskonen blir hungriga så vi hörs väl lite senare!

Kram Maria!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

gick det bra med granen? (:

2010-12-21 @ 22:53:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0