Jobbigt

Hejsan, Dagen har varit rätt så okej förutom att jag har haft håltimma i flera timmar idag, slutade rätt så tidgt för att båda mina två sista lektioner var inställda idag.
Efter skolan gick jag till min kusins äffar och sedan träffade jag mina andra tjej kusiner som jag inte sätt på ett bra tag, vi satt och snacka och hade det lite trevligt.
Sedan åkte jag hem till min killkusin för att hämta en sak sedan åkte båda vi hem till mig för att han skulle klippa min brors hår ;)

Annars har jag inte gjort så mycket bara suttit hemma, funderar på att sitta och läsa en bok eftersom jag inte har något att göra, men det får vi väl se senare om jag orkar :).


Jeremih x 50 Cent - Down On Me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0