Hemma!

Hello, äntligen så är jag hemma, fick stanna i skolan för att jag inte fick missa metorstid, rätt så onödigt att stanna i skolan två timmar för mentorstid kunde hon inte bara säga det direkt så att man fick gå hem?.
På vägen hem så kom jag hem rätt så sent blev väldigt mycket med trafik för bron hade fastnat så man var tvungen att ta en omväg så att man missade två bussar.
Just nu är jag tvungen att byta buss för att komma hem.

Annars har jag inte gjort så mycket faktist förutom att vara lite förbannad över en sak/person men men vad kan man göra åt saken liksom förutom att lunga ner sig! och tänka på helt annat.

skriver lite senare!
Kram Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0