Godmorgon

Jag har inte har lust att blogga dem här dagarna för att jag inte har varit på hunör, och när jag är sur så tycker jag inte om att blogga, jag tycker om att stänga in mig själv i ett mörkt rum och vara ensam för mig själv!.

Annars har jag inte gjort något speciellt bara varit i skolan och hemma och varit hos mina vänner.


Just nu har jag städat, blev väckt av morsan för att jag ska damsuga typiskt mammor snacka om onödigt.
Men jag ska ändå åka ner till stan och träffa kompisar och ha en trevlig dag så det är väl skönt ;)

Ska ta lite pengar ifrån mamma så jag kan köpa lite saker till mig själv :).

Meen nu måste jag fixa mig själv så vi hörs väl lite senare :).

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

bäst att bara blogga när man verkligen känner för det (:

2010-12-19 @ 14:29:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0