Förbannad!!

Nu är jag väldigt sur så att jag har till och med lust att slå sönder någon (kommer inte slå sönder någon säger bara så för att jag är förbannad)
Varför blir människor så sartsjuka för??!!.
Bara för att jag hjälper vissa kompisar så börjar deras kompisar och snackar om att jag har tjuvat dem ifrån dem :S varför ska jag ens ta någonn annans kompis från dem liksom det är det sista jag skulle göra, sedan så sitter dem och snackar massa bullshit liksom. Blir så himla iriteerad, för att varje gång jag ska hjälpa människor ska jag få problem varför? om jag vet att det är fel att hjälpa andra så skulle jag inte liksom gjiort det!
Men VARFÖR blir människor så svartsjuka!! låt mig vara ifred liksom jag lever mitt liv och ni lever erat! jag lägger mig inte i när degt gäller era privat liv!!!

JAG BLIR SÅ ARG!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0