Flyttning

hejsa, som ni ser har jag inte bloggat på ett par dagar/veckor, men aledningen är att jag har inte haft tillgång till internet för att jag har flyttat, så jag hinner knappt sitta och ätta för att vi flyttar våra möbler till en annan lägenhet och tyvärr är det väldigt jobbigt.
Men just nu har jag lite frihet bhöver inte stressa lika mycket eftersom vi är nästan klara med allt, men vi ärinte helt klara, vi har ite kvar skönt att få det färdigt.

Justt nu ligger jag i sängen och har tagientbordet på mina knä så jag kan skriva väldigt skönt i alla fall hehe.'
Internet har vi fått tag i och datorn ligger väl på golvet eftersom vi inte har hämtat skrivborden än men de funkar i alla fall =).

Men jag kommer inte kunna blogga lika mycket som innan, kanske en inlägg per två dagar om jsg hinner för jag vill helst bli klar med alt så jag kan börja blogga normalt =)
men jag ska försöka upptadera mera om jag hinner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0