Fest/bröllop!

Hejsan, som ni ser kunde jag inte blogga igår det var för att jag hade fest hos en tjej kompis :)
Hon fyllde år så grattis ännu en gång =).
I skolan hade vi nobelmiddag så vi slutade väldigt tidigt, jag var hemma vid 12 tiden sedan så fixade jag mat åt familjen och sedan fixa jag mig själv till festen.

Idag kommer jag inte kunna blogga mer för dagen tror jag eftersom jag ska på bröllop och
det kommer att ta dit för mig att fixa håret eftersom mitt hår ta flera timmar att sätta uppsättning sedan smink :)
Så när jag blir väl klar med mig själv med håret och sminket blir det väl att ta på sig klänningen och sedan gå till bruden och fota sig sedan kyrkan och sedan lokalen och festa hela natten:).

Därför skrivet jag ett snabbt inlägg nu så ni vet hur dagen kommer vara, festen skriver jag väl mer om imorgon och kanske sätter upp bilder om det blir fina bilder så klart.

Annars önskar jag er en härlig lödag

Kram Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0