25/26

hejsan, hur mår ni?, själv mår jag bra är pigg och glad :).
Hittils har jag inte gjort så mycket utan bara städat osv.

Igår va jag hemma hos min tjej kompis ända fram till klockan 2 på natten vi kolla på en jätte rolig film och vi kollade på mr och mrs smith

Mr och Mrs smith : en utav dem roligaste filmerna jag har kollat på.
Det handlar om att två personer gifter sig och har varit gifta i 6 år men ändå har dem hemlig heter för varandra samt att båda är hemliga agenter i två oliga organisationer så det blir problem mellan dem!

Den är värd att se väldigt bra film.  Den är sevärd! för er som inte har sätt den ska kolla på den!!

Annars har jag inte gjort något förutom att städat osv.
Ska se vad jag kan göra lite senare plus måste jag planera saker inför imogon eftersom det är fest! ;)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad ska du på för fest? ;)

2010-12-26 @ 22:30:02
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0