Grill

Hejsan, hoppas ni har sovit skönt för det har jag faktiskt, vad har ni för planer idag?.
Jag och min familj ska grilla och vara med våran släkt dvs det kommer vara fullt med barn här hemma hos oss och det betyder huvudvärk pga de springer runt om kring hela huset,
men men vad ska man göra mamma var bara tvungen att bjuda in dem. 
Min mamma kan faktiskt aldrig grilla ensam utan att det finns någon med,
det måste finnas minst en familj med oss för att hon ska kunna grilla.
Alltid när jag säger mamma ska vi grilla ensamma hon säger ja sedan ser jag hundra personer då tänker jag är det här ensam? men men det är väl alltid kul med sällskap :)

Nu måste jag hjälpa mamma ha en trevlig dag :) Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0